کارنکارن، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

كارن موتمني

روزگی ۴۰

1393/5/18 16:35
نویسنده : فائزه آرياني
414 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها موجودي نازنين در منزلمان است که روزگاري پر رويا را به پدر و مادرش هديه کرده و من يک مادر چهل روزه ام که در  سي سالگي به وادي عجيب مادر شدن قدم گذاشته. مادري که باور دارد که مادر بودن هم يک شغل محسوب مي شه، شغلي 24 ساعته و بدون مرخصي ...

مادر شدن باعث شده که اين روزها بيشتر خودم را بشناسم و با نقاط ضعف و قوت خود بيشتر آشنا بشم. در اين چند وقتي که از مادر شدنم مي گذرد فهميده ام که بي نظمي خانه و بي برنامگي به حدي مرا آزار مي ده که گاهي اوقات فکر مي کنم، من خيلي سخت گيرم! داشتن ذهني مملو از اطلاعات علمي نصفه و نيمه در باب بزرگ کردن فرزند و عادت به زندگي با نظم و ترتيب، مرا از لذت بردن تمام و کمال از فرزندم، محروم کرده. برای همین اين روزها سعي مي کنم بيشتر ازقبل، از لحظه لحظه زندگي با کارن لذت ببرم و هر کاري را که مربوط به پسرم رو با لذت انجام بدهم و به اين فکر کنم که چند صباح ديگر، در حسرت اين روزهاي شيرين خواهم بود. نخستين لبخند، نخستين کلمه، نخستين غلت، نخستين نشستن، نخستين سينه خيز رفتن و... 

 

کارن جانم!

امروز چهلمین روزه که تو اومدی پیشمون...

 

از  یک ماهگیت خیلی کند می گذشت مخصوصا برا یه مامان بی تجربه و دست تنها  ولی دیگه حس می کنم روزا دارن تند تند میگذرن. حسابی چشمای با نمکت داره دل میبره وقتی مستقیم و نافذ تو چشمامون نگاه میکنی عاشقتم دلم میخواد بخورمت نه ببلعمت اینقدر خوردنی و بانمکی !! پسر مامان خیلی سحر خیزه و شب که میخوابه 2 تا 3 بار برای شیر بیدار میشه و حدود ساعت هفت از خواب بیدار میشه و حسابی سر حاله و دوست داره باهاش بازی کنیم. با اینکه حسابی کمبود خواب دارم ولی اون ساعت برام شیرین ترین لحظاته!

 

امروز کارن عزیز ما چهل روزشه و باید حمام چهلمین روزش رو با بابایی بکنه، پسرم قراره از امشب دیگه خوب بخوابینمیدونم عدد ۴۰ ، پسرم چه حکمتی داره که تو دنیای زیبای خداوند زیاد استفاده میشه. مثلا چله گرفتن واسه رسیدن به یه آرزو و اینو میدونم که تو از امروز یه مرحله از مراحل رشد روحی رو طی کردی و وارد یه مرحله دیگه شدی.

پسرم من و پدرت بهت تبریک می گیم ۴۰ روزگیتو! انشااله همیشه شاد و سالم باشی.

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مامانی باران
21 مرداد 93 1:48
ای عزیزکم ! قند عسلم! فرشته بهشتی ما، اومدنت به زمین و پاشیدن بذر شادی و برکت و عشق توی دلمون دیگه چهل روزه شده! عافیت و سلامت باشی برای حمامی که رفتی و تمام حمام هایی که از امروز به بعد خواهی رفت مرد کوچک ! خدایا همیشه نگهدار خودش و مامان و بابایی مهربونش باش
فائزه آرياني
23 مرداد 93 14:16
زن دایی خیلی ممنون ایشالا شما و باران جون و بابا علی همیشه خوشحال و سالم باشید. خیلی دلمون براتون تنگ شده.
نی نی عکس
30 مرداد 93 20:28
سلام عزیزم چه نی نی قشنگی ماشاء الله از بچه ها و نی نی های خوشگل تان عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. ما ضمن نمایش عکس ها در سایت، به آن ها جایزه می دهیم www.niniaxs.ir
مامان دلنیا
2 شهریور 93 9:23
40 روزگیت مبارک کوچولو
مامانی باران
28 مهر 93 3:34
ای خدا چه معنی داره وبلاگ عشق من نصفه و نیمه روی چهل روزگی بمونه !!! خواهرجونم زود باش وبلاگ آپ کن من رو نبین دیگه هر صد سال یه پست مینویسم کلی حرف توی سرم هست اگه این کار و بدو بدو ها بزاره، جدی منتظرم هاااا بنویس دیگه