کارنکارن، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 7 روز سن داره

كارن موتمني

یک ماهگي ات مبارك پسرم!

1393/5/9 17:53
نویسنده : فائزه آرياني
698 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم...

تو در خوابي و من مقابل چشمان كوچك و بسته تو نشسته ام و همانند عاشقي،‌ ديوانه وار به كوچكترين عشق زندگي ام مي نگرم. چه زود گذشت پسرم... اكنون يك ماه از حضورت در كانون سه نفره خانواده مان مي گذرد، يك ماه است كه طعم شيرين در آغوش كشيدن تو را چشيده ام و يك ماه است كه معني پدر و مادر شدن را فهميده ایم.

کارن بی نظیر و بی همتای من !

بی نهایت دوستت دارم لحظه لحظه با هم بودنمان برایم لذت بخش است مخصوصا در بی خوابی های شبانه ات و صبح های خیلی زود که برایم دلبری می کنی! لحظات بدون تو برایم بی معنی شده! لحظاتی بود که فقط پاهایم توانی نداشت برای حرکت دادنت و خیلی چیزهای دیگر و دلم نیامد و نمی آید در کنار تمامی این نعمتها و خوشی از آنها بگویم چرا که شاید درصدی نشان از خستگی داشته باشد امروز برای دوستی گفتم در عرشم....

خوب که فکر می کنم چقدر توصیف خوبی از این روزهایم به ذهنم رسید واقعا که در عرشم!!

خدا را هزار مرتبه شکر که یک ماه همگی در کنار هم بودیم و نفس کشیدیم سالم !

 

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

ماماني باران
11 مرداد 93 17:29
مرسي زن دايي مهربونم
فائزه آرياني
11 مرداد 93 19:29
مرسي زن دايي مهربونم